Více než 25 let se věnuji józe, pranajámě, meditacím...

15.11.2012

Hezký den, pane Bezděku, děkuji za pozvánku na seminář HLADINA KLIDU 2, bohužel se nemůžu ze závažných osobních důvodů v tomto termínu semináře zúčastnit. Mrzí mě to, protože Vaše metoda a úvodní seminář v září mě velmi oslovily a mé prožitky mi ukázaly, je to pro mě vhodná cesta, obzvášť v tomto vzrušujícím období...


Více než 25 let se věnuji józe, pranájámě, meditacím, vyzkoušela jsem některé techniky z budhistické i sexuální tantry, orientální a spontánní tanec apod.

V současné době vedu kurzy jógy pro veřejnost, meditace pro skupinku přátel a organizuji v našem městě přednášky a semináře z oblasti rozvoje vědomí, různých sebopoznávacích a léčebných metod.


Musím říct, že jsem se ještě nesetkala s tak ucelenou, propojenou, srozumitelnou a praktickou metodou, jako je HLADINA KLIDU.

Její "sílu" vmímám především v tom, že vše, co nabízíte a předáváte je výsledkem Vaší vlastní vnitřní práce a prožitků.


Zatím budu cvičit, co znám z úvodního semináře a věřím, že se budu moci zúčastnit semináře HK-2 s "druhou skupinou", předpokládám, že by mohl být v lednu či únoru příští roku.
Přeji Vám v závěru roku 2012 radost, lehkost a úspěch ve všech sférách a směrech

R.O.

© Tomáš Bezděk 2020 - Obchodní podmínky a Ochrana osobních údajů v menu / kontakt
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky