HK-4: Po 8 měsících mne značné bolesti za víkend opustily

20.04.2017

Ahoj Tomáši, poslední víkendová HK mi hodně pomohla. Měl jsem značné a dlouhodobé bolesti v rameni a "přilehlých oblastech". Jezdím na koni a vloni v létě můj kůň ve cvalu nešikovně zakopl, padl i se mnou a převalil se přes mne.


Od té doby jsem zkoušel nejrůznější prostředky a způsoby, ale bolestí jsem se nemohl zbavit.
Neumím teď přesně určit, zda mi pomohly Tvoje myofasciální streče a nebo kvantování (možná, že kombinace obojího), ale bolesti mne za tento jediný víkend po 8 měsících téměř zcela opustily.
Ještě jednou Ti děkuji a s účastí na další HK určitě počítám.


Pavel

© Tomáš Bezděk 2020 - Obchodní podmínky a Ochrana osobních údajů v menu / kontakt
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky