HK-5: Při meditaci jsem v úžasu málem spadla ze židle...

12.04.2017

Na semináři HK ve Strakonicích jsme mimo cvičení také absolvovali meditaci, kterou nás provázel Tomáš. Při této praxi jsem se dostala do zvláštního stavu meditace, který se dost obtížně popisuje.

Byla jsem nejprve uvnitř svého páteřního kanálu, který byl růžový, obklopený modrou barvou.

Poté jsem se dostala do nekonečného prostoru vesmíru, kde neexistuje naprosto žádné omezení.

Jen mé já, nekonečno, klid, žádné myšlenky ani emoce.

Tento stav trval...... ani nevím, zda mžik, minutu nebo i déle. Ale bylo to moc hezké.

V úžasu jsem málem spadla ze židle.

Po praxi jsem se cítila naprosto uvolněná a odpočinutá.

Moc děkuji za nádherné víkendové cvičení.

Mirka Tomíčková

© Tomáš Bezděk 2020 - Obchodní podmínky a Ochrana osobních údajů v menu / kontakt
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky