HK-5: Bolest patní ostruhy je po roce potíží pryč během 5 minut

23.05.2016

Tomáši, musím Ti napsat, že i když jsem si přišla na seminář HK-5 připomenout minulé poznatky, stále nacházím nové inspirace. Program je vždy dobře připravený a pro nás je důležité jeho praktické pojetí. Odblokování mi dnes na moji dlouhodobě bolavou patu opravdu neuvěřitelně pomohlo, ani věřit se mi tomu nechce. Odpoledne byla pata dále zatížena, cvičila jsem, ale i tak je v pořádku.

Je klidná a ani při chůzi ani při pohmatu nevnímám minulý problém. Už jsem své nadšení dala najevo v rodině a blízkým.

Jsem nadšená, protože rok s problémy a bolestí byl fakt dlouhý. Navíc mě na mém osobním přikladu to otevřelo nové silné poznání.

Mám z toho radost a moc Ti touto cestou děkuji.
K.V.
Pozn.- bolest paty odblokována v sedě za 5 minut, aniž by jsme na patu jakkoliv sáhli. Ze subjektivního stupně 5 z 10 (středně silná bolest) při každém došlapu na stupeň 0 / 10 (zcela bez potíží) během 5 minut.Odbloku předcházely neúspěšné obstřiky paty, fyzioterapie aj.

© Tomáš Bezděk 2020 - Obchodní podmínky a Ochrana osobních údajů v menu / kontakt
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky