HK-4: Něčeho ve mně se to hodně dotýká...

04.06.2015

Tak jsem zasedla k počítači a čekalo mě v emailové poště milé a nečekané překvapení od Tebe, v podobě rozeslání materiálů k HK 4. Musím se Ti přiznat, že mě to doslova dojalo. A tak trochu podrobněji poděkuji. Ale prostě to tak cítím.

Moc Ti děkuji za všechny odkazy a hlavně ty nahrávky meditací. Splnilo se mi tajné přání, že by bylo hezké mít i takovouto pomůcku k praktikování meditací. Použije ji pochopitelně ten, kdo to potřebuje. Každý jsme jiný. Dneska jednu nahrávku hned testnu! 

 
Na Tvých seminářích se mi moc líbí. Doslova mě naplňují a "zaklapává" mi spousty věcí. Jako kdyby bylo hovořeno ke MNĚ. Něčeho ve mně se to hodně dotýká, co prostě potřebuji hlavně a konečně právě TEĎ. A hlavně tam hovoříš o zajímavostech, které jsem načerpala za celý svůj život v knihách, seminářích atd. a ty mi to vlastně v rámci HK předáváš na podnosu - a hlavně ucelené.

 Působí to na mě naprosto euforicky. Sama to nechápu a užívám si je. Opravdu. A tyto vnitřní pocity mi jen naznačují, že jsem na správném místě a že tudy vede cesta najít cestu "domů".


Moc se mi líbí skladba semináře, která je prolnutá praxí,pohybem těla, naprosto jsi mi vyplnil i vnitřní přání být, co nejvíce venku. A krásný den se sluníčkem celý pocit spokojenosti jen umocnil. A asi to TEĎ opravdu potřebuji. A hlavně bych teď ráda hodně toho praktikovala, abych mohla také přispět svými zážitky.


Tak jsem ti hezky polichotila, ale myslím to upřímně a od srdce píšu to, co cítím Já.Vděčnost.
Ještě jednou Ti děkuji.
H.

© Tomáš Bezděk 2020 - Obchodní podmínky a Ochrana osobních údajů v menu / kontakt
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky