HK-3: Vytvořila jsem si kvantového pomocníka a děly se divy

05.02.2019

Ahoj Tome, 

měla jsem se Ti dnes ozvat ohledně zamluvení termínu na fyzioterapii. 

Předem děkuji za vstřícnost, ale bolest je po víkendovém semináři pryč, jako mávnutím proutku.

 Nevím, zda to bylo vyplněné přání, cvičení či rozpouštění, v každém případě se cítím skvěle a dlouhodobá bolest v oblasti pravé strany beder rozpuštěna! Budu se snažit, aby to vydrželo co nejdéle, nejlépe trvale.

Zaznamenala jsem i první úspěchy v práci, kdy jsem si hned mezi dveřmi vytvořila kvantového "úspěšného a pracovitého pomocníka" a opravdu se děly divy. 

Požádala jsem skromně prozatím o inspiraci na článek, s kterým jsem se neúspěšně trápila celý minulý týden. Navíc jej musím během týdne odevzdat. Během dnešního dne vše přišlo celkem lehce a vypadá to, že mám hotovo :). 

Snad jsem dostatečně pochopila princip, nebo mi dávají "nahoře" najevo, že o mne opravdu vědí:).

V každém případě ještě jednou děkuji za navedení na cestu a za příjemné účinné víkendové setkání. 

Budu se těšit na další pokračování.

Přeji spokojené dny, 

s pozdravem L. 

© Tomáš Bezděk 2020 - Obchodní podmínky a Ochrana osobních údajů v menu / kontakt
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky