HK-3: ...samá srandička, prozpěvuju si a chvílema si připadám jak...

17.02.2013

Ahoj Tome, sice mě poslední dobou psaní moc neba, ale nedá mi to napsat alespoň pár řádků k proběhnuvšímu semináři... Všechno jsi úžasně barvitě a srozumitelně vysvětlil a zůstával jsi praktický a věcný. Škoda, že jsem v dětství neměla takového učitele matematiky!


Shodly jsme se s H., že jsme se obě hodně uklidnily, doma mi starší dcera řekla, že se chovám jak "prdlá", protože jsem samá srandička, prozpěvuju si a chvílemi si připadám jak četníci ze Saint-Tropez, když zabloudili mezi hippies.


Tak doufám, že mě to vydrží dlouho, protože je to moc fajn!

Díky za další skvělé 2 dny, už se moc těším na další.


Zdraví D.

© Tomáš Bezděk 2020 - Obchodní podmínky a Ochrana osobních údajů v menu / kontakt
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky