HK-3: Odstranění fobie z pavouků za 10 minut

13.04.2017

Jak jsem se vypořádala se svým strachem a obavou z pavouků. Jako malá holka, bylo mi asi kolem deseti let, jsem prožila opravdový šok z pavouka. Když jsem šla do svého pokojíku po schodišti, tak jsem nechtě položila ruku na stěnu, kde odpočíval pavouk. V mých očích byl obrpavouk. On se lekl, já také.

Přeběhl přes ruku do úkrytu, já oproti tomu dostala hysterický záchvat. Křičela jsem a třásla se po celém těle a nemohla jsem se pohnout. Až rodiče mě po chvíli uklidnili. Od té doby jsem nemohla na pavouky ani pomyslet, natož s nimi přijít do styku.

Na cvičení ve Strakonicích se Tomáš pokusil o odblokování mého strachu.

Celý týden se nedělo vůbec nic. Ani malého pavoučka jsem nepotkala...

Až v koupelně, když jsem rozjímala ve vaně plné pěny, mi najednou přeběhl pavouk přes hlavu, obličej a hrudník a spadl do vody. Za jiných okolností bych asi dostala infarkt.

Ale nyní jsem zůstala úplně klidná, ještě jsem pavouka vylovila z vody a domlouvala mu, že tohle se nedělá. Položila jsem ho na okraj vany, aby se zmátořil. Dokončila jsem koupel a když jsem chtěla pavouka poslat ven, zjistila jsem, že se ze zoufalství utopil ve vaně ( vlastně se koupal se mnou ).

Tak doufám, že moje fobie ustoupila a tento stav mi vydrží hodně dlouho.

Mirka Tomíčková


© Tomáš Bezděk 2020 - Obchodní podmínky a Ochrana osobních údajů v menu / kontakt
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky