HK-3: Nechce se mi tomu věřit, ale bolest ustoupila, přestala - jde to mimo moje dozatímní chápání...

20.02.2013

Minulý týden jsem šla do práce. Již delší dobu si kladu otázku, zda-li si mám hledat novou práci či zůstat, důvody vypisovat nebudu, není to podstatné... Vystupuji z auta a jdu do práce, vše je zledovatělé, ale mám normální sportovní boty a na takovém terénu se pohybuji často a bez problémů...

Vyslovím v duchu silně myšlenku, zda-li mám zůstat či odejít...., během pár sekud se kácím na zem a dopadám rovnou levým kolenem na tvrdou zledovatělou zem... Na fyzickou bolest jsem zvyklá, již jsem si jí užila dost, ale pár sekund to vydejchávám, protože koleno - naraženina zatraceně bolí a tak se belhám do práce....

Dobře upadla jsem, ale co to znamená..., ANO či NE... To je to, o čem jsem mluvila na semináři, že to ještě nedokáži přesně dekódovat - rozluštit, ale už začínám "tušit"... Noha docela silně bolí, takže kulhám a po schodech ji vláču za sebou...

Odhaduji to na týden bolesti a ustupování bolesti..., ale říkám si, proč nezkusit to rozpouštění...
Doma jsem pak provedla 3 rozpouštění, 2x ledová socha a napotřetí se vypařuji..., nechce se mi tomu věřit, ale bolest ustoupila..., přestala..., jsem dojatá a říkám si: CO TO VLASTNĚ JE, JAK TO FUNGUJE, JDE TO MIMO MOJE DOZATÍMNÍ CHÁPÁNÍ...

Mimoto doplňuji, že před seminářem mě asi měsíc bolelo u srdce, věděla jsem, že infarkt nedostanu a že to má nějakou příčinu a snažila se na ni přijít, Hanina mě řekla, že je to moje cesta, na to přijít a že se to mám snažit rozpouštět, i bolest u srdce ustala... U srdce mě bolelo i po probuzení...., nikdy předtím se mi to nestalo...
Tak to je celé, budu Ti velmi vděčná, když mi budeš chtít či napíšeš nějaký postřeh ke sdělenému....

Přeji krásné dny.

E.

© Tomáš Bezděk 2020 - Obchodní podmínky a Ochrana osobních údajů v menu / kontakt
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky