HK-3: Expresní uzdravení vnitřním rozpouštěním

19.01.2014

Tomáši, ráda bych se podělila o moji zkušenost z HK - 3. Před týdnem jsem měla diagnostikován zápal plic, brala jsem antibiotika, ale protože horečky ustoupily, nemohla jsem si nechat ujít další pokračování HLADINY KLIDU. Seznámil jsi nás tam mj. s procesem sedimentace a rozpouštěním.

Účinek jsem pozorovala už na kurzu, kde jsem se cítila výrazně lépe.

Druhý den jsem cvičení znovu opakovala i doma, po delší dobu, a výsledek?

- Úžasný, cítím se zdráva, plná energie a i lékařka mi toto dnes s překvapením potvrdila!

Děkuji za úžasnou zkušenost, jejíž výsledek jsem si sama ověřila praxí.

Už nyní se všichni těšíme na další úroveň HK 4!


S pozdravem V. K.

© Tomáš Bezděk 2020 - Obchodní podmínky a Ochrana osobních údajů v menu / kontakt
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky