HK-2 seminář opravdu doplnil to, co mi na kurzech a seminářích Tai-chi chybělo. Doporučuji ostatním to zažít!

30.11.2012

Tomáši a Hanko! Seminář HLADINA KLIDU 2 se mi líbil. Pro nepříliš trénované jedince (pro mne) byla zejména sobotní závěrečná meditace příliš dlouhá a tělo se již ke konci bránilo, svaly tuhly, proto navrhuji zvážit zařadit mezi meditacemi i pasáž na rozcvičení, prohřátí.


Pěkné bylo cvičení s hrníčkem vody...úžasná koncentrace ve skupině, kdy bylo možné slyšet, cítit, "nehnuté ticho".


Líbilo se mi, jak byl výklad prokládán s cvičením.


Na dalším semináři, prosím, o další zařazení cviků na procvičení stabilizace DNS dle doc. Pavla Koláře.


Tento seminář mi opravdu doplnil to, co mi na víkendových seminářích Tai-chi, či kurzech chybělo - práce s tělem, myslí - vyzkoušení různých způsobů uvolnění, meditace, to vše doplněné výkladem.
Semináře HK opravdu představují oázu klidu.


Zážitky není možné popsat, doporučuji ostatním to zažít!


Díky za skvělý víkend plný užitečných rad, cvičení i meditací

K.M.

© Tomáš Bezděk 2020 - Obchodní podmínky a Ochrana osobních údajů v menu / kontakt
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky