HK-2: Dlouho jsem se necítil lépe fyzicky i psychicky

27.01.2018

Dobrý večer, moc děkuji za podklady, stejně tak za možnost nahlédnout (pro mě) do absolutního neznáma.

Díky přirozenému, srozumitelnému a chytlavému výkladu a praktickým cvičením jsem se toho spoustu naučil a prožil tak (přiznám se, že nečekaně) velmi inspirující víkend...

Jakmile si sedne lednové, pracovně trošku hektické období, ozvu se s žádostí o další spolupráci, jsem přesvědčený, že jsem vše jen lehce "ochutnal", přesto jsem se dlouho necítil lépe, fyzicky, psychicky, ... 

S pozdravem
T. Š.

© Tomáš Bezděk 2020 - Obchodní podmínky a Ochrana osobních údajů v menu / kontakt
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky