HK-1: Všechno bylo srozumitelné a zajímavě podané

16.09.2013

Dobrý den, Tomáši, k tomu prvnímu setkání jsem chtěla říct, že to bylo úžasně zajímavé. Spoustu věcí jsem si potvrdila. Našla jsem se především v józe, mám ji ráda, nabízí možnosti, jak být v rovnováze, ale jóga to nejsou jen ásány a v mém okolí chybí učitel, který tomu dá kvalitní základ a řád.

Ten jsem, myslím, objevila tady.


Za základní myšlenku tohoto setkání, která mě nejvíc oslovila, považuji tu, která říká, že se musí začít od kořenů - nejprve sestoupit dolů a získat dostatek energie, nespěchat a nepřeskakovat. Je tak jasná a samozřejmá, že ji člověk v běžném životě většinou ignoruje. Myslím, že jsem tady dostala šanci, přestat si s energií jen chaoticky hrát a dát svým pokusům konkrétní formu.


Všechno bylo srozumitelné a zajímavě podané.
Moc se mi líbily miminkovské cviky na posílení zádových svalů. Musím říct, že jsou opravdu výživné a zároveň tak jednoduché a tělu tak známé. Možná některý z nich, pokud to nevadí, připomenu svým dětem.
S přáním krásného a klidného dne
K.M.

© Tomáš Bezděk 2020 - Obchodní podmínky a Ochrana osobních údajů v menu / kontakt
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky