HK-1: Tohle jsem dosud neuměl při praxi čchi-kungu a tchaj-ťi...

07.06.2015

Ahoj Tomáši, pro mě osobně byly nejcennější informace uvedené ve Tvém materiálu na straně 20 a 21, tedy aktivace transversu a pánevního dna. Tohle jsem neuměl a při praxi jak čchi-kungu tak tchaj-ťi to je nepochybně užitečné. Stejně tak se mi moc líbil čchi-kung čajového šálku i 12 cviků, moc pěkné a zejména čajový šálek jsem se rozhodl naučit a implementovat jej do své osobní praxe.

Stejně tak překvapivá je informace o souvislosti mezi spontánní aktivací pánevního dna a "úrovně" čchi.

Takže závěr, seminář se mi líbil a jsem spokojen. Těším se na příští.


Na závěr drobná otázka, existuje nějaká technika i na procítění (nalezení) a aktivaci vlastního kwa (kua)? Podobně jako je tomu u m. transversu abdominis?
Díky za případnou odpověď

J.

© Tomáš Bezděk 2020 - Obchodní podmínky a Ochrana osobních údajů v menu / kontakt
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky