HK-1: To není ani možné, vždyť Ty celá záříš...

27.11.2015

Dobrý večer, chtěla jsem Vám napsat hned v pondělí, ale raději jsem počkala pár dní. Víkend byl pro mě velice zajímavý, pěkně provázaný výkladem i procvičováním cviků. Pro mě byl seminář velkým přínosem. Vyzkoušela jsem meditaci při společném cvičení a povedlo se mi meditovat bez obtíží. Mám z toho pěkný pocit.

Já jsem byla velmi spokojená, výklad jsem pochytila doufám docela dobře. Dokonce jsem konečně poznala, kde se ukrývají má vnitřní svalová vlákna. Jsou tam.

Snažím se pokračovat ve cvičení, ale v kolektivu je to přeci jen lepší.

Závěr je asi takový - v práci mi kolegyně povídá: "Jak je možné, že z Tebe vyzařuje taková pozitivní energie a klid? To není ani možné. Vždyť Ty celá záříš."

Možné to je, jen si musí každý najít tu správnou cestu a

také pro to něco dělat.

Děkuji moc a přeji hezký zbytek večera.

T.M.


© Tomáš Bezděk 2020 - Obchodní podmínky a Ochrana osobních údajů v menu / kontakt
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky