HK-1: Skripta jsou velmi pečlivě připravená...

17.09.2013

Pane Tomáši, děkuji Vám touto cestou za dokonalé přiblížení problematiky, myslím, že techniky HK 1 jsem si dobře osvojila, zatím byť krátce, cvičím uvedené cviky denně, cítím opravdu příliv velký energie. Vy víte, že s energií již leta pracuji - reiki 3 stupně, používám ji denně a velmi ráda, a možná i proto se mi energie velmi rychle rozběhla, cítím dokonalé prokrvení těla a obrovský příliv energie. Mám i pocit, že mi stačí spát kratší dobu.

Celý seminář jste vedl velice pěkně, zajímala mě teorie i praxe, Vaše skripta jsou velmi pečlivě připravená. Rovněž Vám touto cestou děkuji za přílohy - numerologie i odkazy na videa, za ta jsem velmi ráda, protože je třeba upevnit posloupnost cviků, což by nám naše paměť úplně nedovolovala. Již nyní se těším na HK-2 a termín, který píšete, je pro mě vyhovující.

Těším se rovněž na hodiny s Vámi ve čtvrtek, coby začátečník. Děkuji Vám za velký přínos nám všem. Přeji Vám nejen krásný dnešní den, ale i hodně úspěchů na Vašem poli, které je nesmírně zajímavé a které máte velmi hluboce zažité.


S pozdravem V. K.

© Tomáš Bezděk 2020 - Obchodní podmínky a Ochrana osobních údajů v menu / kontakt
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky