HK-1: Pět týdnů po porodu mě hospitalizovali a diagnostikovali roztroušenou sklerózu...

29.11.2015

Ahoj Tomáši, chtěla bych ti za seminář poděkovat, po pár dnech odstupu se nebojím říct, že mi o hodně zlepšil život. V srpnu mě pět týdnů po porodu hospitalizovali a diagnostikovali roztroušenou sklerózu. Na týden jsem byla odloučená od dcery a kvůli silným lékům jsem musela přestat kojit. To mi na veselosti věru nepřidalo.

Postupně jsem se začala dávat dohromady a tvůj seminář byl završením cesty zpět nahoru.

Opravdu mě dostalo, kolik energie dokážu načerpat, po té strašné sklerotické únavě je to razantní změna.

Jsem nadšená z toho, že jakmile začnu "objímat strom", okamžitě tu energii dokážu "nahmatat". Chůzi síly se snažím trénovat na procházkách s kočárem, 12 cviků zatím musím cvičit s nápovědou z videa, ale snad si to časem zapamatuju .

Chtěla bych se tímto i přihlásit na dvojku.

Ještě jednou díky a v listopadu na viděnou,

L.

© Tomáš Bezděk 2020 - Obchodní podmínky a Ochrana osobních údajů v menu / kontakt
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky