HK-1: ..ono to začalo fungovat, aniž by si toho někdo všiml...

28.11.2015

Ahoj Tomáši. Tento víkend HK 1 byl skvělý a rozšířil moje obzory. Jsem dost velký realista a nikdy dříve bych nevěřila na nic, na co si nemohu sáhnout. O tomto víkendu jsem se přesvědčila, že i já jsem schopna něčeho nehmatatelného.

Včera večer doma doslova řvala televize, přítel pořád něco povídal a povídal .... a já v tomto prostředí zkusila meditaci - usazená v křesle jsem si zavřela oči a udělala symbol a představu obrazu dle tvého návodu a ono to začalo fungovat........., aniž by si toho někdo všiml. Návod chůze nebo práce s pružinami, prostě to všechno funguje, já žasnu.

H. V.

© Tomáš Bezděk 2020 - Obchodní podmínky a Ochrana osobních údajů v menu / kontakt
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky