HK-1: Nejvíce inspirující bylo s jakým nadšením a radostí...

06.06.2015

Ahoj Tomáši, ještě jednou děkuji za všechen čas a energii, kterou jsi nám o víkendu věnoval a taky za přehledně zpracované materiály a odkazy. Pro mě osobně bylo asi nejvíc inspirující, s jakým nadšením a radostí předáváš svoje zkušenosti dál. Připomnělo mi to, že kdybychom každý dělali především tu práci, která nám dává smysl a naplňuje nás, vypadalo by to tady mezi námi zase trochu jinak, protože by nám takovou činností energie a tím i radost a spokojenost rostla a ne naopak.

Pro mě byl víkend přehledný, dobře vyvážený, co se týče činnosti a přednášek. Možná ta teorie mohla být obtížnější pro někoho, kdo se ještě s principy monády nesetkal. Já jsem v tom taky informovaná jen tak po povrchu, takže jsem to víc uchopila až prostudováním skript doma.

Sestava je na videu pěkně vidět, takže taky bezva. Největší problém mám se zadržováním dechu a zatínáním břicha a taky s tím, že přes veškerou snahu nahromadit prvotně energii, u pokusu o meditaci úspěšně usínám, takže práce mám před sebou fakt hodně.

Těším se na další víkend. Ať se Ti daří a hezké dny.

I.

© Tomáš Bezděk 2020 - Obchodní podmínky a Ochrana osobních údajů v menu / kontakt
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky