Absolventka HK-3: Zkušenost - průlom do lucidity

24.03.2013

Milý Tomáši, jestli dovolíš, ráda bych Tě poprosila o Tvůj názor, protože jsi v mém okolí téměř jediná osoba, která ví "o co gou" a nebude mě pokládat za potencionálního klienta některé z psychiatrických ambulancí... Tuším z neděle na pondělí jsem měla sen: 

byla jsem na semináři, patrně nějakém podobném HLADINĚ KLIDU a zkoušeli jsme meditaci a já jsem byla nešťastná, že se mi stále nedaří "napojit se", přičemž mě "lektor", jehož tvář si vůbec nejsem schopná vybavit, vyzval, abych se ničeho nebála (po podrobnějším a dlouhodobém pátrání jsme s kamarádkou dospěly k poznání, že můj kámen úrazu spočívá v tom, že se bojím "pustit") a šla do toho naplno a Bác!

- Najednou jsem byla tzv. v laufu a ten pocit byl tak moc silný...

Nedokážu ho téměř k ničemu přirovnat, snad jen k příchodu narkozy, kterou jsem měla několikrát v životě a tudíž si dost dobře pamatuju její nástup.

Vznášela jsem se v prostoru, mohla jsem se pohybovat napříč všemi směry, časem, prostorem a vůbec...

Ještě teď mě je "úzko u srdce", když si na tu "sílu" vzpomenu...

A stále mě to vrtá hlavou, mám totiž podezření a zároveň obavy, že to nebyla pouze "moje" zásluha a někdo z venčí v tom má prsty, protože si nemyslím, že bych něčeho takového byla schopná já sama. Uklidňuje mě pouze fakt, že jsem si byla vědomá velmi silného pocitu klidu a lásky tzv. z celého srdce.


Tak kdybys byl, prosím, tak hodný a pokud budeš mít čas a chuť, písni mi, co si o tom myslíš. Tvůj názor by mi moc pomohl se v "tom všem" lépe orientovat.


Příjemný a klidný večer. D.


© Tomáš Bezděk 2020 - Obchodní podmínky a Ochrana osobních údajů v menu / kontakt
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky